nedeľa 28. októbra 2012

DIY: Mug Brownies



Vonku je zima, niekde dokonca sneží alebo prší a nikomu sa nechce vyliezť z postele. Čo by sa hodilo do takéhoto počasia? Nejaký rýchly a teplý dezertík, ktorý zjete len tak pod perinkou, kým pozeráte nejaký dobrý film alebo rozprávky :) 
Tento šikovný recept vám zaberie možno 2 minútky aj s prípravou aj s "pečením". 
Možno ste už už mali možnosť ochutnať americký dezert Brownies a ja som sa rozhodla, že spravím jeho hrnčekovú modifikáciu. Niečo podobné sme si ako deti zvykli robiť, keď sme chceli ničo sladké, avšak nikdy nás to nenapadlo dať do mikrovlnky. Dúfam, že si na tom pochutíte, a tento dezert zvládnu aj chalani. Takže aj takto môžu svoje frajerky prekvapiť :)

ČO POTREBUJETE NA JEDEN HRNČEK:
- 2 a pol polievkovej lyžice polohrubej múky
- 2 a pol polievkovej lyžice práškoveho cukru
- 2 polievkové lyžice kakaa
- 2 polievkové lyžice oleja
- 5 polievkových lyžíc vody
- štipka soli

AKO NA TO:
V miske (alebo hrnčeku) zmiešate všetko sypké pridáte potom všetko tekuté a poriadne zmiešate dokopy. Dáte to do mikrovlnky na 1 minútu a 40 sekúnd. A wuala dezertík je hotový :)
POZOR hrnček je extrémne horúci.

10 komentárov:

  1. Tieto tvoje recepty sú super :) Hneď idem tento vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že sa páči :) a ver, že ti to bude aj chutiť ... ja už robím asi 7my hrnček :D

      Odstrániť
    2. Úplná mňamka to je :) Ja chcem na blog zavestiť nejaký ten recept a možno to budú práe cupcakes z tohto "cesta" :) Úplne ako originál brownies :) Vďaka Ti za inšpiráciu :)

      Odstrániť
  2. Zusanooo, je to skvele :D Len nechapem ako si si mohla robit snad 7my hrncek, ja som po jednom uplne odrovnany :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som robila aj na dnes, aby bolo na obed do práce :) a ešte aj dnes na večeru asi ostane :) ale, že je to chutne :)

      Odstrániť
  3. Jůů, dala bych si! jen by to chtělo nějakou zdravější, light alternativu :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mnááám vyzerá užasne a chutne...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky jsem tento dezert zkoušela a je moc dobrý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Včera som tento dezertík robila a je skvelý! Jednoduchý, rýchly, nenáročný na suroviny a chuťovo je to mňamka ! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár ... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...